ولایت عشق

ولایت عشق
مهدی بیا ولایت علی را رسم زمانه کن
قالب وبلاگ

طرح یتیم نوازی اینترنتی

انشا الله که واقعا یه طرح شه و روز به روز بزرگ تر شه

متاسفانه جدیدن تو همین لیست لوکس بلاگ و بسیاری از وب سایت های دیگه وب هایی دیده شده که هم غیر اخلاقی هستند و هم ایرانی و بدون محدودیت

از کودکان تا بزرگ سالان به این مطالب دسترسی دارند

موضوع بیشتر کودکان هستند که بودن پشتوانه ی فکری و مذهبی ( واقعا یتیمانه )

با این سایت ها روبه رو می شوند

با توجه به حضور پرشور رفقای مذهبی و انسان هایی که به انسانیتشون پایبندند در عرصه فعالیت های اینترنتی اگه هر کی این سایت ها رو دید لطفا خودش سریع به بخش تخلفات گزارش بده و اگه فایده نداشت اینجا گزارش بده

و یک موضوع مهم که به خودم یاد آوری می کنم که اصلا لازم نیست خودم وارد سایت شم و فقط دیدن موضوع فاجعه بارش کافی هست

لطفا این رو به عنوان یه حرکت خود جوش حمایت و پخش کنید

یا علی



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت10:56---28 مهر 1391
سلام. من همونی هستم که دیشب تو وبلاگ نظر گذاشتی و گفتی که کاری رو میکنم که تو آرزوش رو داشتی.
من از خیلی وقت پیش یه وبلاگ زدم برای پالایش محتوای اینترنت
راستش قبلا میرفتم تو همین سایت گرداب و وبلاگ های متخلف رو معرفی میکردم
ولی دیدم انگار نه انگار
نمونه اش این وبلاگ :
mehdisahebazamanselena.loxblog.com
یارو اومده گفته من مهدی صاحب زمان هستم و برای خودش دجال رو معرفی کرده و تازه گفته وقتی ظهور کنه سلنا رو میکنه ملکه ایران!
ینی پرو بازی تا این حد
رفتم به سایت گرداب گفتم الان 3 روز هست که کاری نکردن
گفتم خودم باید دست به کار بشم. وبلاگ پرشین هک رو زدم و شروع کردم به جمع کردن این وبلاگا
ولی خب بعضیاشون رو نمیشد هک کرد
اینا رو گفتم که بدونی از این راه نمیشه به جایی رسید
تا اونا برن یه وبلاگ رو بررسی کنن
5 تا وبلاگ دیگه درست شده
در هر صورت راه ما یکی هست
موفق باشی


علی
ساعت16:48---24 مرداد 1391
سلام ممنون از این که به من سر زدی . یاعلی

ساعت16:47---24 مرداد 1391
عزیزم ببخشید این را میگویم ها : متعصفانه نه غلیطه متاسفانه درسته
پاسخ:راستش خودم هم می دونم املام خیلی ضعیفه و ممنون که زود خبرم دادی ولی تو گوگل کلماتی رو که شک دارم سرچ می کنم که این کلمه رو تو هر دو حالت درست در نظر می گیره
تشکر : یادم رفته بود درستش کنم و یکی از عزیزان دوباره بهم یادآوری کرد :d


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 21 مرداد 1398برچسب:, ] [ 22:20 ] [ gh.mostafa ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره علی

اگر علی را خدا می خواندند جای تعجب نداشت تا اینکه او را کافر بخوانند یا علی بعد تو پسرت مهدی همانند تو در چاه مناجات می کند یا علی بغض بر تو باعث بزرگترین جنایات بشری شد و حب تو عشق به زندگی یا علی تو قدر دهنده ای به شب قدر به کعبه به آدم و دردانه ی خدایی یا علی مدد
نويسندگان
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 11055
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

ایران رمان